Fotmassör sökes

OMG, jag har ont i mina fötter, har varit och sålt vid sparhallen ända sen kl 15 - 18 så nu har jag kallt och ont.
Någon som frivilligt ger fotmassage??

Men i alla fall, dagen har varit väldigt slapp, på finska ex så gjorde jag en "loppa", berit blev lite arg men den måste ju bli färdig så ja.. :P

Sen har jag tillbringat dagen utanför sparhallen, riktigt najs ibörjan men sen blev det kallare och kallare :/ och jag hade med min kamera men så hade jag glömt minneskortet i datorn så ja (N)

Och imorron är det maskeraddag i skolan, jag ska vara cowboys med några, hehe, kommer väl bli lite kuliger :P


En bild från maskeraddagen förra året... BÖNDER :P

Sara <3
365 | |
#1 - - Frida:

Åhh haha, vad länge sen fast ändå inte! Okej, konstigt.. Men haha, Weines frisyr xP

#2 - - Sara:

JO en gammal bild o weine hade ju långt hår där typ :P

#3 - - emma:

men gud vad roligt weines hår ser ut! xD

#4 - - Weine:

wtf? :O

Upp