Sista maj

Måndag igen då, bara 1 vecka kvar i skolan sen SOMMARLOV! :D Äntligen får man sova hur länge man vill - bara vara fri :)

Gäspa mig genom dagen, var så himla trött från lägret, men denna helg ska jag sova!
Sen så fick man ju reda på att man är ledig imorgon tack vare att man var värd till comeniuselevrna, så Emma skulle väl komma hit senare :)

Nu ska jag nörda lite biologi som jag har på onsdag sen, sista provet, mycket härligt ;D

Och imorgon fyller Ronja & Robin år så grattis till er ^^

Btw, vad tyckte ni om bilderna på Josse??


Sara <3

365 | |
#1 - - Josse:

hihi ja gillar dom (a) + att ja oxå kmr ikväll ;D

#2 - - ronja:

Taack sara :)

#3 - - J U L I A ~ Min annorlunda värld ~:

Hejsan!

ställ gärna en fråga till mig i min blogg om precis vad som helst.

kan vara allt från personliga frågor , min kamera eller vad jag håller på med i mitt liv.

ha en skönt dag

kram

Upp