allt och ingenting

Okej, nu tänker jag köra ett osammanhängande inlägg här så den som är jätteanti mot sådant så kan ju ta er medicin i förväg.

Idag var det maskeraddag i skolan så Emma, Josse, Hanna och Frida kom till mig före skolan så vi fixade oss tillsammans. Kan ju tillägga att dom kom halv åtta på morgonen, då brukar jag vanligtvis stiga upp men inte denna gång....

Men att ja, vi fixa oss till CLOWNER för det skulle vi vara. Och det blev skitbra enligt oss. Så när vi stega in i skolan gick vi med roliga miner och gester in. 

Under rasterna gick vi runt i hela skolan och visa upp oss, alla tyckte vi var så härliga (a)
På matrsaten samla vi ihop alla utklädda nior och gick ut och tog massa bilder, så säkert kommer det upp 100000 bilder på facebook.

Efter skolan kom Emma och Jossan hem till mig, vi tvätta av oss sminket och tittade lite på bröllopet - prins William och Kate. Åååh vad fin hon var!!!! Och det var typ tusenmiljonermiljarder folk och tittade där och kyrkan var ju enorm, herregud vad stor den var!

Vid halv 4 kom Malin och hämtade mig och Jossan, då for vi in till stan och hade lite genrep inför modevisningen som är imorgon klockan 12.00 utanför Zeipels. Så ni får gärna komma och kolla! :D

Det gick superbra och lite spontant sådär fick jag gå för KappAhl också så efter genrepet fick jag gå och testa kläder. Ska bli så kul. Jag ska visa för KappAhl och Sportcenter.

Sen när vi var klara for vi hem, åt lite middag och sen kom Robin till mig. Egentligen gjorde vi ingenting  och sen skulle han fara till branstation och fixa inför valborgs grejjan. Så just nu sitter jag ensam i mitt rum med lite godis och spotify. Men det är nog ganska chill ändå. Har så himla mycket imorgon så bra att ta det lite lungt.

Alla vi utklädda nior, nästan
SPECIAL | |
Upp