soon, I will dance

Onsdag, sista novemeber och klockan är snat halv fem. Jag sitter hemma hos Ebba, helt ensam och äter, supergott. Taco och en massa knäckebröd samt lite super nanny på tv'n, utanför fönstret är hamnen och himlen är alldeles skär av solenedgången - vackert

Idag började period 2, lite roligt att komma tillbaka till gamla klassen igen. hade samma lärare hela dagen så det var chill.

Snart ska jag på dans, imorgon ska jag på dansa, på fredag har jag dansträning, lördag uppvisning och söndag har jag hårdträning hela dagen + julfest med dunder, ska alltså dansa varje dag och det känns så himla amazing! :D

Nu ska jag återgå till mitt knäckebröd ätande, titta på super nanny och vänta på Ebba, hon har också fått sitt brev från AMS så hoppas det står nogot roligt där i :D

Min fina Ebbis

365 | |
#1 - - Linnea:

Hördu, period 3 faktiskt ;) Haha :)

#2 - - Ebba:

haha vad gullig du är! :)))))

Upp