Lycka när den är som bäst

Hallå!

Har varit lite lat med bloggandet den senaste tiden men skyller på att jag har jaft för mycket planerat. Helgen gick lika fort som en blinkning men rolig var den.

Idag då, började åtta påtta på morgonen med hälsaförhör som gick lite sisådär efter det hade vi en massa tråkiga ämnen tills IT som blev sista lektionen för dagen dock var det prov men gick nog helt OKEJ.
Efter skolan var jag cool och åkte med stadsbussen hem till Ebba och sedan for vi på dans. Känns riktigt roligt nu på dansen nu när jag kan nästan hela dansen. Man får en sån glädje kick av den!

Nu sitter jag och pluggar lite engelska ord, ungefär 500 stuycken tror ja... Usch fy och blä vad jobbigt det är i alla fall, har reda  blivit lite skoltrött så är ganska gald över att jag inte valde Lusse som skola för då skulle jag dö fast jag går ju på sätt och vis där nu men har praktik om 4 veckor så det känns underbart! 

Nej nu ska jag fortsätta me de där jobbiga engelska orden, ha det braaaaaaaaa!

Btw så är det november imorgon, vart har tiden tagot vägen, snart bara 1 månad kvar till jul och jag har redan fått julkänslor, helt underbart vad jag har det bra nu! 

365 | |
#1 - - Sanna:

Sv: Tack så jättemycket! :)

Upp