sista september, helt otroligt!

Tjenareeeeeee!

Jag överlevde ännu en skoldag, har börjat 8 varje dag nu så de ska bli skönt med helg fast just ja, jag ska ju inte slappa under min helg.... Men i alla fall så hade vi en ganska rolig skoldag, vi lekte en massa.

Slutade klockan två och sen dess har jag spelat lite the sims 3 och varit ner till Emmaus med Emma fast ingen av oss hittade något, synd. 

Nu har jag kamera batteriet på laddning och ikväll ska jag försöka ta en massa bilder, har anställt mig själv som fotograf. För ikväll är det ju open by night och det kommer bli modevisning och uppträdanden av dunder dansarna så jag tycker alla ska slänga sig in på cykeln till stan för att se dom, så grymt duktiga!

Mer hade jag väl ibte att säga än att utmaningsbilderna kommer upp senare ikväll, förhoppningsvis med en färsk bild och allt!

Puss på er mina söta läsare! (storbloggare...)

365 | |
Upp