Christmas time

Hade en riktigt bra jul. Var hos min morbro med hela släkten på mammas sida, riktigt mysigt.
Åt mig mätt av julbordet redan på första rundan men måsta påta ner lite mera julskinka i magen, min nya favorit.
 

Efter mycket tjat och längtan kom äntligen tomten med några säckar fulla med paket som delades ut till hela släkten. Så roligt att se min lilla kusin reaktioner och miner när det blev hans tur att få ta emot paket, lite fnittrig och hela kroppen utstrålade nyfikenhet om vad som fanns under allt papper och snurrande snören.
 

När nästan alla farit hem stannade vi kvar och spelade spel halva natten. Roligt och tankekrävande, alla hade olika taktiker och det delades mycket skratt. En lyckad kväll med andra ord.
Klappaarna blev jag också mycket nöjd över, bl.a. ett kamerastativ och en volummaster by Björn Axén 
SPECIAL | 2012, Christmas, Sara Sjögren, candle, christmas eve, jul, julafton, jultomte, ljus, santa claus, snow, snöö, vinter, winter | |
Upp