omg, it's monday



Sista veckan på praktien nu, inte kul alls. Jag har haft det så himla bra och jag kommer sakna alla barn så himla mycket, kommer säkert vara superpallrig och grina en skvätt i hemlighet bara för att de är så gulliga mot mig. Jag nästan längtar efter att det ska bli morgon igen så att jag ska få fara dit, det är så himla roligt, varje dag är en helt ny och inget är sig likt.

Nej nu ska jag sluta, dagen har varit bra, började med att mamma ropade och sa att det var -14 grader ute, och nörd som jag är så sprang jag upp och fotade termometern (?) När jag skulle gå till bussen ramlade jag fast det gjorde inte så ont för jag hade klätt på mig så mycket, höhö

På dagis har jag varit med de småa idag, blev riktigt ompysslad med utklädningskläder, doktor och mini röris. Sen så gjorde jag inte så mycket mer med barnen eftersom de sov eller åt, som småisar gör.

Efter dagis så tog jag bussen hem till Ebba och sedan iväg på dans, som förövrigt var riktigt rolig ikväll fast att jag inte kunde den nya delen av dansen men den lär man sig snart!

Nu ska jag läsa cosmo och sedan sova, godnatt ♥
365 | |
Upp