one life, your life

Wihooo!

I helgen har jag varit på kalas till Fanny som blev 18, dansat för en massa fulla brandmän och varit med Frida på en bondgård, livet är omväxlande.

Nu när solen skiner och det närmar sig sommar så sitter jag inne och räknar ut hur mycket vätska det är i en droppåse. Som sagt, livet är omväxlande, fast skulle det inte vara det så skulle det nog vara väldigt tråkigt skulle jag tro...
365 | |
#1 - - BlogTools:

Hej!



Vill du ha en mer framgångsrik blogg? Behöver du en knuff i rätt riktning?

Besök våran blogg på http://blogtools.blogg.se och se vad vi har att erbjuda dig nu under våran lansering.



Ha en toppendag!

/BlogTools

#2 - - fanny:

sv; au pair room är en sida där du skapar din rpofil som sen familjerna kommer att se. Alltså svarar du på masssssssssssssssa frågor och fyller i vart du jobbat osv. Dödstråkigt men it have to be done!

#3 - - Agnes, gravid V. 40:

Hej där! :D



Jag håller på att tipsa runt lite om mina pågående tävlingar. Tror du skulle gilla denna:



Vill en valfri vara värd upp till 300:- hos runns.se eller erikasgaderob.se (garanterar att det finns något du vill ha): http://aggehh.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-valfri-vara-vard-upp-till-300-.html



Ha en härlig dag i sommarvärmen! :)

Upp