Livet är orättvist

Efter att ha varit ledig i två dagar blev det en tidig kväll igår, har annars jag kommit hem först mot morgonkvisten. När klockan ringde imorse vid sju tiden var det bara att dra sig plågsamt upp från sängen, den var så varm och underbar på alla sätt och vis men jobbet väntade! Väl på jobbb var vi ovanligt många... När vi kollade schemat visade det sig att jag skulle jobba kväll, suck och stön! Gick tillbaka till min säng med tunga steg..

 
Så att så har min morgon startat, nu är jag i alla fall pigg och har fått mat i magen så jag funderar på att fara ut och fota med mina fina kamera tillbehör. -Har ju inte sagt det men förra veckan fick jag körkort, i torsdags om jag ska vara exakt, på fredagen hade jag kalas/förfest för min närmsta vänner och då fick jag tillbehör till kameran som jag önskat mig, blev så glad! :D Besökte Arken och Kino också!
365 | |
Upp