lördag

 
 
Detta inlägg är speciellt riktat till dig Josse! ;)
 
Efter regn kommer solsken heter det och nu ska jag väl försöka skriva lite här igen. Har haft fullt upp med skolan och praktiken, men nu äntligen har planen om yrkesprovet lämntas in och blivit godkänd. Nästa vecka gör jag yp och sen är jag färdig med allt som heter skola på Åland (hopps jag..)
 
Just nu sitter jag och äter en riktigt kladdig kaka som jag fick av mamma när jag var och hämtade vår hund Mixa från agility tävligen. Duktiga Mixa vann första pris på båda tävlingarna, stolt lillmatte trots att det inte var jag som förde.
Ikväll ska jag se på Eurovision finalen och föra med några kompisar innan vi besöker krogen.
 
För övrigt är jag helt besatt av serien Grey´s Anatomy, älskar att den utspelar sig på ett sjukhus för jag lär mig så mycket på samma gång! Min dröm är att få jobba på ett sjukhus som sjukskötare eller med någon inriktning. Längtar till hösten...
365 | |
Upp