26.11

Tjenare!
 
Idag var det endast en låång föreläsning, 3 timmar och det var intressant till en början, sen löste jag suduko via telefonen för att få tiden att gå...
 
Efter lunchen mötte jag upp Jonna som jag skrev min förra parrapport med men vi blev underkända för att vi inte hade förljt skrivanvisningarna (som vi inte ens hade lärt oss då vi skrev denna rapport...) Vi fixade upp den och sedan fixade jag lite andra arbeten som skulle lämnas in. Nu är det gjort i alla fall, även den 10 sidiga vetenskapliga rapporten blev inlämnad, skönt!
 
Cyklade hem och övade på några danser som jag ska lära ut på fredag. Det ska bli en överraskning för en kompis-kompis så det ska bli spännande. Nu ska jag dock ta det lite lungt och sticka lite innan Kevin loggar in på skype och pratar lite med mig.
 
Snart är det helg och lilla jul, myyyys! :D 
ÅBO | |
Upp