lite blandat

 
 
I torsdags var jag och två från min klass på Stand Up Turku. Där uppträde André Wickström, Thomas Järvheden och Magnus Helenius. Superkul! Skratta så tårarna spruta ibland. Efteråt jag gick och mötte upp några andra från klassen och så gick vi till The Monkey på maskerad party -fick ett superfint halarmärke! 
 
En annan rolig grej som hände i helgen var att Malin, Josse, Emma och jag hade gruppchatt på skype. Så kul att se och prata med alla på samma gång, trots lite krångel i början. 
 
Annars händer det inte så mycet här. Emma och jag har ätiti taco tre dagar i rad nu så hoppas vi hittar något annant i skafferiet.
 
Denna vecka har jag bara korta skoldagar, det är alltid något att hurra för. Dock önskar jag att dagarna gick fortfare för jag längtar hem till Kevin! ♥
 
 
 
 
ÅBO | |
Upp