tips igen

Jag måste bara tipsa er om en till blogg som jag bara älskar! 
Jag känner inte personen utan har av en slump hittat till hennes blogg och följt henne sedan några år då hon fotograferar väldigt mycket.
 
Bilder från Rebeckas blogg
 
För cirka ett år sedan berättade hon i ett inlägg att hon var gravid. Vi läsare fick följa med hennes och hennes pojkväns resan till att bli föräldrar. Vips, så gick nio månader och nu har de en alldelses underbar, liten och söt dotter.
Rebecka, som bloggaren heter, skriver så otroligt bra. Ibland när jag läser hennes inlägg tror jag det är mig hon skriver om, för hon formulerar sig så bra och det går så lätt att tänka på samma sätt som hon gör.
 
Sen att jag älskar barn, speciellt bebisar, gör det ju inte heller så tokigt att komma in på hennes blogg och få ta del av hennes vardag med en massa bebismys.
 
In och kika nu! [Klicka här]
Tips och trix, ÅBO | |
Upp