Loppis & Dans

Hej hallå! 
 
För cirkus en vecka sedan cyklade Emma och jag till kirppis center vid Manhattan här i Åbo. En liten marimekko skål som var rosa samt en papperlampa fyndade jag. Jag bara älskar loppisar, vill springa runt på det hela tiden men måste behärska mig då jag egentligen inte har någonstans att ställa allt, opps. Längtar till jag skaffar eget.
 
Mot veckoslutet åkte jag hem, var med familjen och myste med djuren. På lördagen var det Melodifetival final, wihoo! Höll inte riktigt med svenska folket om att Frans skulle vinna men han hade en av dem bättre låtarna i alla fall. (Jag hejade ju på Boris René)
 
På söndagen sen då, då blev det tidig uppstigning. Några timmar senare var jag i Sverige, Stockholm med min gamla dansgrupp, DunderDans. Höjdpunkten på resan var workshopen med L.A.C. Det är en dansgrupp som besår av fem tjejer som dansar en blandning mellan hiphop & modernt. Riktigt roligt fast att hiphop inte alls är min grej men blir roligare för varje gång. 
 
Här är jag och Emma med 3 av 5 tjejer från L.A.C. Bild lånad av Lollo! ♥
 
ÅBO | |
Upp