Idag var det nästan vår ♥

Min dag har på något sätt varit jättebra, har varit så glad hela tiden fast att både prov och förhör har stått på schemat så har det inte dragit ner mitt humör. 

Under håltimmen stod jag, Frida och Anette utanför vår klass fönster och gjorde en liten show för de, tror du kollade mer på oss än på deras lärare men han var så gullig så vi fortsatte med vårt teckenspråk och vad vi nu gjorde...

På dansen så var vi bara några få men taggad var jag ändå. (hahaha, jag rimma) Hade ju inte tränat ordentligt på nästan två veckor så tog i mycket. Efter dansen for jag även och simmade med Josse vilket var riktigt skönt, tror jag ska börja med det när jag itne har så mycket läxor. 

Nu ska jag hoppa i säng och drömma om vad jag ska göra på mitt tusen timmars dubbel hål imorgon. Inte ens kan jag gå och träffa min über saknade Robin eftersom han ska gömma sig i någon verkstad som jag inte vet var är... 

Men som sagt, godnatt :D

365 | |
Upp