upp och ner och hit och dit

Hej hallå!

Min vecka har varit väldigt upp och ner. 
Det började med att min dator krångla jätte mycket, sen stack jag kniven i handen på jobbet och nu har jag fått en liten förskylning. 

Men efter regnkommer solsken ju, min familj har fått en extra medlem, Ramos heter han, jag har döpt han efter den  spanske fotbollsspelaren Serigo Ramos. 


I torsdags efter jobbet for jag ut till vår stuga för att träffa min småkusiner som jag inte träffat på år och dar, och det var jättekul! Satt och prata gamla minnen och en massa tils vi sedan måsta fara hem igen. ååh vad jag saknar dom redan. De var ju mina förebilder när jag var liten, tänk att få hänga med stor tjejerna liksom :D


Annars denna vecka så har jag jobbat och slitit, även min lön har kommit in på konton och det kändes riktigt bra! :D
Nu ska jag njuta av att jag är ledig imorgon och fira min födelsedag med jordgubbstårta ♥
365 | |
Upp