uppdatering

Hej hej! Veckan har varit fullspäckad så har inte riktigt haft tid fast nu har jag hål fick jag reda på när jag kom till skolan imorse...
 
I tisdags var Emma, Malin och jag en sväng till H&M och där hittade jag världens skönaste byxor. Sedan var det dans som gällde och det var verkligen ingen lätt träning. Ny dans skulle läras in samt planering inför kommande show.
 
I onsdags hade Frida och jag lång sovmorgon, alltid skönt med sådana lyxigheter! Efter skolan vikarierade jag min danslärare Erica, vilket var superkul. Lärde ut MarryMe-dansen som vi stora dansade i somras (det är också min favorit så det kändes extra roligt!) 
 
Igår hade jag superont i hela kroppen efteyr att ha dansat fem gånger på tre dagar... I skolan hade vi lång dag och på bilden började vi skapa i lera, det var kul! När jag kom hem var Melizza på besök och det var så kul att få träffa henne igen, var flera veckor sedan vi sågs och såklart hade min kamera laddat ur så ingen bild fick ens på henne. Hon är så pratsam nu och skiner upp bara man tittar på henne, min trollunge ♥
  
 
365 | Frida Liewendahl, Sara Sjögren, emma blomqvist, malin nordlund, melizza, school, skola, update | |
Upp