2013

VINTERN
Avslutade året 2012 och firade in 2013 med vännerna! 
Dansen var mycket i centrum, hade egna shower samt tittade på YRBs konsert i Alandica, som även mina danskompisar var med i.
På sportlovet var jag och ett härligt gäng till Norge, Trysil för att skida slalom i 1 vecka. Det var första gången för mig och lugnt det bästa jag har gjort! ♥
 
VÅREN
Alla började fylla år och kalas stod på scheman, jakten ute på paradisön startade, firade glada vappen med fina vänner. Ett norrsken svävade över Åland (första gången jag såg ett sådan också) så föreviga den med lite bilder. Även under våren var det mycket dans, både i danssalen men också lite grillmys med gänget. 

SOMMAREN
Skolavslutning - sommarlov, mera kalas, Rhodos med familjen, sommarshow i badhusparken med Dunder, dansresa till Finland, Dalsbruk, Rock off, utgång och sedan massa jobb samt lite kärlek kom med i bilden ♥

HÖSTEN
Öppna gårdar - mysfaktor nr1, workshops, stipendieresa, höstpromenader

DECEMBER
LUCIA kan sammanfatta min sista månad under 2013, har stöttat min vän Malin till 100% försökt att fara på alla offentliga uppträdanden de haft. Julafton klämde vi även in med julkyrka och en massa god julmat hos brosan.
 
Ikväll kommer jag att fira in det nya året med mina härlga vänner! Sedan far vi och tittar på raketerna i stan innan arken görs osäker! Har höga förväntningar på denna kväll! :D ♥
FOTO, SPECIAL | #fuckcancer, 2013, 2014, 365 days, 52 week, Alands Island, Anette Rydell, Ann-Louise Ahlman, Anna-Erica Dunder, Anton Ewald, Arken, Badhusparken, Björnes magasin, Christoffer Andersson, Dance, DunderDans, Ebba Lönngre, Ella Pyköläinen, Finström, Frida Liewendahl, Johanna Ekebom, Josefine Blomqvist, Kevin Lindholm, Linnéa byholm, Morgan Lindroth, RockOff, Sara Sjögren, Scandinavian Dance Academy, Sommar, Sund, emanuel donalds, emma blomqvist, höst, johnny sundman, kevin karlsson, last day, loading, melizza, robin gestranus, ronny enström, school, sommarlov, thuseday, tisdag, tomten, vinter, vår, Ålands Lucia 2013 | |
Upp