2.3

Hejjjjj! Det är redan mars, tiden går så fort och det är skönt! Hoppas att snön inte tänker komma tillbaka i alla fall.
 
Jag har fått jobba hela helgen. Kul att träffa mina gamlingar igen, de är så söta och snälla! :D
 
Idag testade jag på att vara assistant. Det var både kul och lite långtråkigt,  eftersom att jag är bara klientens högra hand. När hen läste tidningen satt jag mest bredvid och typ "kan jag plocka något i diskmaskinen???"
Ska dit imorgon igen samt på onsdag, det ska blir bra med lite extra jobb.
 
Jag måste även ta mig tid och plugga till en tent som jag har när jag kommer tillbaka till Åbo, inre medicin. Läkemdelsräkning borde jag också träna lite på, men det spelar ingen roll vad jag får för jag tänker ändå gå på alla lektoner, tar tillvara på allt jag kan med matten eftersom den är så viktigt.
ÅBO | |
Upp