Grattis till er alla!

För 1 år sedan tog jag närvårdarexamen + studenten, det är hittills min bästa dag i livet. Det var en dag med många fjärilar i magen, förväntningar och framförallt GLÄDJE!
Jag älskar att titta tillbaka på bilder och filmer från den speciella dagen. 
 
 
Idag önskar jag grattis till alla som tar student och/eller examen. Hoppas ni får en toppen dag och håll er vakna till 07:00 då champangefruksten ska börja! Njut av all glädje och att gymnasiet nu är slut. Njut av alla timmar på detta dygn för det går så fort. Ta massor med bilder, det är så otroligt kul att kunna kika tillbaka och återuppleva det hela igen.
 
 
 
TIPS! Sammanställ alla bilder till ett litet album. Jag gjorde ett album om mitt sista år i gymnasiet där jag bl.a. tog med karonkan (karonka = en bal för alla sista årets gymnasieelever). Jag fixade mitt album superenkelt via ifolor. Ladda ner appen och sedan kan du börja scrapbooka elektroniskt ;)
ÅBO | |
Upp