När uppfanns kameran????

Heeej!

Måste börja med att säga att dans äger :D och att det kommer bli väldigt spännande och se hur vår nya kommer att bli, lite turkiska inslag och ja, lite nice är det nog.

Annars var det som vanligt skola, tråkigt eller inte sista timmen på profilen. Jag och Emma grät av skratt när vi satt med Weine i datasalen. Har inte skrattat så mycket på länge, nog för att vi har grymt roligt på rasterna men inte så roligt som då (invecklat)
Men att jo, ifall ni vill veta så ska vi i profilen typ forska om olika grejs eller rättare sagt om olika årtal. Vi ska göra som en liten nyhetsgrejs. Så man är indelade i grupper (jag, Emma och Weine) och sen fick man två årtionden under 1900-talet. Det är lite knepigt men kul!

Som sagt så älskar jag min klass, fast det gör inte lärarna :P

Nu ska jag göra lite svenska grejs, jobbigt, men men.
Ha det bäst! :D

Här är då vår egna lilla Weine xD


Sara <3
365 | |
#1 - - emma:

haha bästa timmen på länge! xD

"de här e min weine, var e din weine?" x)

#2 - - Weine:

Gulligt.

#3 - - mimmi:

sv:haha juste du fyller ju år men ne...jan o jag blev ihop^^haha

#4 - - Malin:

sv: Oh vad nice! :D Jag ska också va med Daniel, vecka 46 tror jag det är ;b börjar iaf 15de november :) Själv då? :D

Upp