Foooort

Tjooo, sista november idag!

Sitter som vanligt framför datan jag, lyssnar på lite julmusik och har lite smått panik men sitter ändå bakom en dator och bloggar.

Min dag i skolan var väl kul, sista timmen på profilen så filma vi. Det första vi gör är att byta om. Tur att jag inte levde på -80 talet för vi är så fula med jeans, benvärmare, neonfärger o en tofs mitt på huvudet. Sen så börjar vi (jag, Emma och Weine som är en grupp) öva lite på hur vi ska säga olika saker och så. Sen börjar vi filma, Weine failar, Emma och jag skrattar, vi säger fel, börjar om ett X antal gånger, skrattar och ramlar runt sen får det vara någolunda bra. När vi kommer visa upp detta för klassen kommer jag dö av garv. Kan ju lägga upp filmerna är på bloggen sen, så stanna kvar alla läsare ;)



Om några timmar blir det dans med dunder, ska bli kul men vi ska visst ha med alla kläder som vi ska ha på oss på lördag (= julfest/uppvisning med alla dunderdansare) Och jag vet inte allt så snart som jag är klar så ska jag hoppa ner i min garderob och rota runt och hitta bra "tönt" kläder till Can't touch this.

Ha de så bra alla männisor!

Sara <3

365 | |
#1 - - Cissi:

Nu är vinnaren av gårdagens blogg utsedd! :) In och kika om det blev du! :)

#2 - - liindblaads:

Anmäl dig till dagens lucka, varje dag från och med i morgon kommer jag att öppna en lucka, bakom luckan finns en Kille eller tjej som driver en blogg.

och nu har du chansen att anmäla dig till morgondagens lucka !

//liindblaads

#3 - - emma:

haha vad snygga vi är i våra 80-tals kläder! ;)

#4 - - liindblaads:

Årets första lucka är nu öppnad hos mig, kika in och kolla om du gömmer dig bakom lucka ett :)



finns en ny chans om de inte va du i samma inlägg

kram:)

Upp