Låt tiden gå fort

Är med vänenr, planerar saker och läser böcker, så spenderar jag mitt jullov och när jag får tid över, det är då jag hoppar på datorn och uppdaterar mig lite.

Igår var jag med Robin och han sov sedan över. Vi var ut och åkte lite bil med Johan och några och det var lite kul fast samtidigt läskigt när Johan skulle rycka i ratten hela tiden så man trodde man sku åka ner i diket.

Idag så har jag, mamma och syster varit till mina småkusiner och hälsat på. Den yngsta är bara tre månader och är så himla söt men smart som jag var tog jag med mig kameran men inget minneskort (braaaaa!!!)

Sen har dagen gått och jag längtar till nyår och sedan kan tiden rusa fram till sommaren direkt för jag orkar inte alls med skola.

Nu ska jag se på sex and the city och sedan sova. 

365 | |
Upp