You turn the music on when you give me that smile



Imorse skrev jag matteprov och det känns så himla bra så jag tro jag kommer få fullpott, ett fel kanske jag få men annars känns det så himelens bra, har nog aldrig känt såhär efter ett prov kan jag berätta och inte minst över ett matteprov heller. Senast jag var bra på matte var när jag var åtta år och var snabbast i klassen på muliplkationstabellen fast det var ju några år sedan...

Annars idag så har jag pluggat, varit på kalas och ätit mig mätt på alla bakverk sen har jag även pluggat lite till och missade äntligen hemma bara för att plugga, tur att det kommer repris på söndag ♥
365 | |
#1 - - Linnea:

SV: Haha Saara, du får också fara och resa nånting! :) Tvinga Robin att bjuda dig, hihi

#2 - - Linnea:

SV: Fy för er :)

#3 - - Johanna:

Sv; hihi tack, ska köpa en till dig med :D

Upp