17.12

Hallå!

Om exakt en vecka så är det julafton, helt sjukt vad tiden går fort! I år har jag varit tidigt ute med att handla julklappar så jag har inte någon stress i kroppen nu. Däremot har jag ingen julkänsla, vädret känns som höst eller vår tycker jag.

I dag har jag i alla fall jobbat och där har vi det riktigt mysigt och juligt, bara julmusiken som fattas! Jag älskar min arbetsplats, alla klienter är så underbara och de var så glada att se mig (de som kom ihåg mig..) och all personal är helt underbar, jag trivs så himla bra där.
Ibland funderar jag på om jag skulle ha tagit ett sabbats år och jobbat där men samtidigt vill jag fortsätta studera, som tur kan jag ju hoppa in nu när jag har ledigt så får jag göra både och.

I morgon ska jag med ÅSL gruppen (Ålänska klubben i Åbo) besöka lusse och prata lite om Åbo, skolorna och ÅSL. Det ska bli roligt att komma tillbaka till skolan och kika, jag tänkte även springa upp till mina gamla lärare och säga hej!


Detta inlägg var på order av Josse -hoppas du blir glad!

ÅBO | |
#1 - - Petra:

Duktig du är som orkar jobba på lovet! :)

Svar: Jag passar på när jag får chansen! :)

#2 - - Josse:

Riktigt nöjd faktiskt! 😜👍

Svar: Det är bra det!!!

Upp