helgen

Ny vecka igen, våren rusar fram!
 
I helgen har Kevin varit här, jättekul tycker jag! Vi har shoppat lite, kikat på en markand som ordnades längs ån och bara tagit det lungt och tittat på the walking dead.
 
I lördags var vi och tittade på thorax spex: Spexet Afrikas stjärna. Det var mitt första spex och det var rikgti roligt, lite Åbo/studerande humor och så, hihi. 
(Spex är en teater gjord och medverkande av endast studerande, thorax spexet håller annars till i Helsingfors men nu var de ut på turné)
När spexet var slut gick vi och åt pizza på Dennis, en "känd" restaurang här i Åbo. Det var riktigt gott så dit kan man gå igen.
 
Under Kevins och min shoppingruda hittade jag ett par skor, äntligen! Jag har letat flera veckor men antigen så har min storlek varit slut eller färgen, men nu, yesss!
Jag fyndade även en vinterjacka på rea, endast 40€.
Ibland kan jag hitta riktigt fynd under reor, t.ex. mina examen/studentklänningar.

 
ÅBO | |
Upp