7.2

Tjoho! Igår hade jag min första tent för våren och det kändes helt bra, tror på godkänt i alla fall.
 
Efter att jag lunchat med Bella & Martina (klasskompisar) gick jag till gamla lägenheten, den som renoveras förtillfället, och hämtade lite kläder samt en uppblåstbar madrass -> eftersom att min bror med familj skulle komma till Åbo en sväng. Jag drog hela lasset genom stan. Solen hade även kommit fram och gjorde mig helt svettig så att jag fick ta flera pauser för att vila och inte drukna innanför jackan, passade dåpå att få i mig lite D-vitamin.
 
Såhär såg det ut inne i lägenheten, badrummet finns knappt
 
På kvällen busade jag med Melizza, pusslade och sjöng, min lilla trollunge.
 
 
Idag, lördag, har jag sagt hejdå till bror med familj och sedan blev det frukost framför tv4 nyhetsmorgon.
Jag hann även läsa lite till nästa tent innan Linda kom. Vi traskade runt i centrum och kikade. Jag hittade en tröja amt fyndade ett par snygga boots för endast 10€. Fynd på hög nivå, riktigt bekväma också!
 
Innan vi gick tillbaka mot lägenheterna besökte vi Candy Town, mums! Sedan gick vi hem till Linda och plugga, åt pizza och åt vårt godis till melodifestivalen. Jag tyckte inte alls att det var bra låtar men Eric Saade och Jessica Andresson var värdiga vinnare!
 
Lindas bild
 
Nu ligger jag i sängen och tänker sova, god natt! 
ÅBO | |
Upp