wappen

 
Valborg firade jag här i Åbo och det var nog den bästa valborg hittills!
 
Jag började firandet nere vid ån och tittade på wapprodden, där öppna vi champangeflaska 1 & 2 & 3, sedan vidare till domkyrkoparken och chilla lite av det fin vädret. 
 
Bytte om till finkläderna och sedan upp till vårdberget och sjunga in våren och där kom även studentmössorna på, champangeflaska 4 blev öppnad och även pluntan.
Vidare på middag till Kåren, eftersläpp och sedan ut i vimlet. Kl. 05:00 låg jag i min säng igen...
 
Dagen efter valborg gick vi tillbaka till vårdberget och hade picknick. Mysfaktor 10000+
 
Nu längtar jag redan till nästa Valborg för det var så himla kul och vädret var på topp, helt underbart helt enkelt! :D
 
KLICKA HÄR så om du vill titta hur jag firade Valborg uppe på vårdberget, i slutet syns jag!
 
ÅBO | |
Upp