första november

 
Denna helg har jag varit helt ensam. Det låter riktigt tråkigt och det har jag faktiskt haft i vissa stunder men jag har även tagit tillfället i akt och gjort något åt det.
  • Gått på en lång promenad
  • Pluggat
  • Planerat och fixat lite julklappar
  • Myst med en massa ljus i lägenheten
  • Sett en jättebra film (The butler)
  • Lagat spanish coffe till mig själv, riktigt gott!
  • Simmat (1km och streching i varma bassängen) 
  • Badat bastu, jag älskar att basta!
  • Ringt och pratat med mamma, Josse och Kevin för att fördriva lite tid
  • Lagat en jättegod kycklingpaj (recept)
  • Mejlat och ordnat upp den sista veckan i skolan innan praktiken dra igång nästa vecka
  • Ätit godis
Det är typ det jag har gjort denna helg, snart börjar solsidan och sen får jag väl hoppa i säng.
ÅBO | |
Upp