full fart del 2

Hej och hå! Helgen susade förbi och jag springer på i 110%
 
I fredags fortsatte vi med vårt grupparbete. Vi blev nästan färdiga så det känns bra. På kvällen cyklade jag till kuppis för att handla mat, tursamt så var det massor med rea på olika produkter. Så förutom mat kom det även med lite nagellack, muminmuggar, bunkrar till nya lägenheten och annat smått och gott.
 
I lördags var jag med Petra till Ikea. Det är alltid så kul att strosa runt där. I fyndhörnan hittade jag två ramar och ett bäddsett, riktigt nöjd! På kvällen kom Linda och Ingegerd hem till mig. Vi drack lite vin och spanish coffe och sen drog vi ut till någrar barer. Trevlig kväll!
 

Idag vaknade jag tidigt, redan vid åtta. Jag började packa alla mina saker eftersom jag ska flytta nästa vecka, woho! Kommer dock sakna denna lägga märker jag nu men jag tror nog den nya också blir bra.
Kevins pappa kom och hälsa på mig imorse. Han ska operera sig så han passade på att komma till mig och fördriva lite tid. Storfrukost och packkaos bjöd jag på, haha!
På dagen tog Linda och jag bussen ute till Kirppiscenter och hitta lite fynd, bland annat en tulpanvas som jag varit på jakt efter, wiho!
 
 
I morgon kommer Elin till mig och sover i nya lägenheten, ska bli spännande!
 
Nu hoppar jag i säng och läser lite. God natt! 
ÅBO | |
Upp